loader
Sağlık Bakanı 3 İl İçin Risk Dedi!

Sağlık Bakanı 3 İl İçin Risk Dedi!

Sağlık Bakanı sosyal medya üzerinde bilgi verip, uyarıda bulunmaya devam ediyor. Bakan Fahrettin Koca 3 il için risk dedi vatandaşı mücadeleye davet etti.

Fahrettin Koca yaptığı paylaşımda "Samsun, Antalya ve Ordu'da yüksek risk devam ediyor. Konya ve Trabzon'da artış kısmen kontrol altında. Sağlık çalışanlarımız elinden geleni yapıyor. Kamu ve özel kurumlarımızla birlikte bütün hemşehrilerimizin duyarlılığı gücümüzü artırıyor. Ara vermeden mücadeleye devam edelim." dedi. Koca şöyle devam etti "Valilerimiz, İl Sağlık Müdürlerimiz ve Halk Sağlığı Başkanlarımızla görüşmeye devam ediyoruz. Bu iller yakın takibimiz altında. Test kapasitemizi ve filyasyon ekiplerimizi artırdık."


Etiketler: Sağlık Bakanı 3 İl İçin Risk Dedi

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

20 Kasım Dünya Çocuk Günü Etkinliklerle Kutlanacak!

Dünya genelinde çocuk haklarının anıldığı özel bir gün olarak kabul edilen 20 Kasım Dünya Çocuk Günü etkinlikler ve  farkındalık çalışmaları ile kutlanacak.

UNICEF’in her yıl ortakları ile gerçekleştirdiği kutlamalar çerçevesinde hayata geç...

Yerli Üretim Rf Antenler, Mağazalarda!

A-Secure Teknoloji Tasarım firması öncülüğünde başlatılan Ar-Ge, üretim ve entegrasyon faaliyetleri sonuçlandı. Perakende sektörüne özel geliştirilen Lotus marka

Yıkım Kararı Alındı!

Yıkım Kararı Alındı!


6 yıl önce Öz Haber

İzmir'de yaşanan depremin ardından, bir çok kesimde olduğu gibi Mansuroğlu Mahallesi'nde de yıkım kararı alındı!

Mansuroğlu Mahallesi'nde bakanlığın denetimlerinin ardından bir çok bina için yıkım kararı alındı. 8 katlı bir binanın tamamı ile yıkıldığı ve çok sayıda kişinin ha...