loader
Ekrem İmamoğlu'ndan Üzücü Haber!

Ekrem İmamoğlu'ndan Üzücü Haber!

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu'nun Covid-19 testi pozitif çıktı.

İmamoğlu'nun coronavirüse yakalandığını İstanbul Belediyesi basın sözcüsü Murat Ongun twitter hesabından duyurdu..

Ongun "İBB Başkanımız Ekrem İmamoğlu’nun Covid-19 testi pozitif çıkmıştır. Hastanede tedavi süreci başlayan Başkanımızın sağlık durumu iyidir. Kamuoyunun bilgisine sunarız." sözleri ile İmamoğlu'nun hastalığa yakalandığını duyurdu.

 

 


Etiketler: ekrem imamoğlu korona ekrem imamoğlu covid

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

15 Temmuz Vatan Şehitleri Gazileri ve Terör Mağdurları Adını Yaşatma ve Yardımlaşma Derneği Basın Açıklamasıdır

15 Temmuz Vatan Şehitleri Gazileri ve Terör Mağdurları Adını Yaşatma ve Yardımlaşma Derneği Basın Açıklamasıdır.

05.11.2021 günü İYİ PArti'nin Bingöl ilinde cadde üzerinde bulunan esnaf ziyaretleri esnasında toplanan vatandaşlar arasında bulunan bir şehit yakınının "Terör ö...

Tuğra Partisi'nden Basın Açıklaması

Basın açıklaması

Ülkemize karşı  ihanet duygusuyla olanları istemiyoruz

Bu vatan toprakların Her nimetlerinden faydalanarak ekmeğini yiyip suyunu içip havasını teneffüs eden
ve para kazananlar  

Dönupte ve bu ülkenin 5 yaşındaki çocukları dağa kaldırarak...

Anadolu Birliği Partisi

Anadolu Birliği Partisi  Genel Başkanı Bedri Yalçın "Türkiye'ye Umut Olacağız" dedi! "En büyük vaat, icraattir" sloganı ile yola çıkan Bedri Yalçın bir mesaj yayınladı. 

İşte Genel Başkan Bedri Yalçın'ın Mesajı

Çok Değerli Anadol...