loader
DÜNYADA BİR İLK YAŞANIYOR! HASTANEYE OPERASYON BASKINI

DÜNYADA BİR İLK YAŞANIYOR! HASTANEYE OPERASYON BASKINI

Dünya'nın en şiddetli savaşlarında bile yaşanmayan hastane baskını (GAZZE'DE) İSRAIL TARAFINDAN;yapılarak, insanlıktan nasibini alamamış Yahudiler tarafından kara leke olarak tarihe geçtiler.
Dünya'da insanlıktan adaletten bahseden ülkeler,ve Müslüman devletleri sadece seyirci kalmak la yetindiler:YAZIKLAR OLSUN sizin gibi devletlere!!!
Allah'ın gazabı yakında sizin gibilerin yüzünden inecek; sizlerin gücü ekonomisi ne işe yarıyor??? Merak ediyorum!..
Sadece yoksul insanlara ve devletlerimi yetiyor? NETANYAHU denen insan celladındanmı çekiniyorsunuz??
Geçmişte Babil kralı bu Yahudileri darmadağın etmişti:1948 yılına kadar yurtları devletleri olamamıştı;şimdi Babil kralı yok ama, Allah var onun kudretinin önünde hiçbir güç duramaz;( KARİA 4.sure,o gün insanlar sağa sola  dağılmış kelebekler
 gibi olur )az kaldı,mazlumun Allah'ı var sözü buradan geliyor.
Göz yumanlar susanlar ben kendi çapımda haykırıyorum; diğer insanlar nerede,eğlence tatilde zevkinde,yüreklerden merhamet kalkmış bencillik yerleşmiş;yazıklar olsun herkese (susanlara) göz yumanlara seyirci kalanlara,dünya malına sarılanlara,yüreğinde
 merhameti vicdanı kaldıranlara,parasına para katanlara elinizde bulunan mallarınız hiçbir işe yaramıyacağı zaman gelecek,masum bebeklerin insanların,veballeri sizleri yakacak! Son pişmanlık fayda vermeyeceği günler yaklaşıyor bilginiz olsun uyarmak benden...
İsrail'in attığı bombalar,mermiler sizlerin çocuklarının üzerinemi düşmesi lazımdı ses çıkarmak için.
İnsanlığın temeli vardır;din ,dil ,ırk ayırmadan,erkek kadın demeden,düşküne ihtiyacı olana zorda kalana,başkaları tarafından haksızlığa uğramış,ezilen öldürülen insanlara yardım etmek değişmez insanlığın temel kuralıdır; Gazze'ye gelince neden
 ortadan kalktı bir bilen açıklasın benim aklım almıyor durdu..

Gerçekleri bilelim.
AHMET CİRİM


Etiketler:

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

BİZ NE ARA DEĞİŞTİK DE   BU KADAR  GURURLU OLDUK

Toplum olarak ne kadar değiştik böyle farkında mıyız bunu bile bilmiyoruz. Her bireyin  sevdiği bir huyu var. Benim kendimde sevdiğim en güzel huyum insanlar arasında ayrım yapmadan eşit seviyede iletişim kurmak.

HERKES KENDİ KALBİNİN MİMARI YAŞAMLARININ DA RESSAMIDIR!

Bizler hep ; Ben çocuk’ken li cümlelere emanet ettik en güzel yaşlarımızın, en
güzel mutluluklarımızı.Sevinçleriyle, hüzünleriyle yüreklerimize ad verdik
hissettiklerimize. Kimi zamanlar neşeli, kimi anlarda üzüntülü, kimi heyecanlı
sonu bitmeyen nice kimli...

Tecavüzcüsüyle Evlendirmek!

Tecavüzcüsüyle Evlendirmek!


3 ay önce Öz Haber

Hiç düşünülüyor mu? nikâh adıyla 5 yıl boşanamaz şartıyla,yaşamaya zorlamak; insan ruhunu nasıl etkiliyor?

Bunun adı bana göre canlı cinayet her gün ölmek demektir.

Başlık önce şaşırtıcı gelebilir,alışılmadık konuyu gündeme getirmek,genç kıza tecav&u...