loader
Gaziantep Hastanede Yangını! 9 Kişi Hayatını Kaybetti!

Gaziantep Hastanede Yangını! 9 Kişi Hayatını Kaybetti!

Gaziantep Sanko Hastanesi, Covid-19 yoğun bakım ünitesinde çıkan yangında 9 kişi hayatını kaybetti. Yangının yüksek akım oksijen cihazından kaynaklandığı bildirildi.

Valilik yaptığı açıklamada "Yoğun bakım servisinde saat 04.45’te oksijen verilen solunum cihazının patlaması sonucu yangın meydana gelmiştir. Olayın ardından 20 kişilik yoğun bakım servisinde yatan toplam 19 hastadan 8’i hayatını kaybetmiş, 11 hasta çevredeki diğer hastanelere nakledilmiştir." dedi.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Twitter'dan yaptığı açıklamada vefat sayısının 9 olduğunu belirtti. Koca şöyle dedi "Gaziantep’te yoğun bakım ünitesinde meydana gelen elim olay hepimizi üzmüştür. Vefat sayımız 9 oldu. Yangından etkilenen diğer hastalar 112 acil ekiplerimiz tarafından civar hastanelere nakledildi. Vefat edenlere Allah’tan rahmet diliyorum. Olayı yakından takip ediyoruz."

 


Etiketler: Gaziantep Hastanede Yangını! 9 Kişi Hayatını Kaybetti

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

Bill Gates:

Microsoft’un kurucusu Bill Gates, Kovid-19 salgınından kurtulmanın iklim değişikliğine kıyasla “çok daha kolay olduğunu” savundu. Gates, “İklim değişikliği bu yüzyılın sonunda her yıl 5 kat daha fazla ölüme neden olacak. Bu sorunu çözmek muhteşem olacak” dedi.

Mill...

Kadıköy'de Ata'ya Saygı Zinciri Yapıldı!

Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk, aramızdan ayrılışının 82’inci yılında, binlerce kişinin sosyal mesafe kurallarına uygun olarak oluşturduğu “Ata’ya Saygı Zinciri” ile Kadıköy'de anıldı.

Kadıköy Belediyesi’nin her sene "...

Recep Bülbülses'in Cenazesinde Yaşananlar Şaşırttı!

Dün nefes darlığı sebebi ile hayatını kaybeden Recep Bülbülses için bugün cenaze töreni yapılacaktı. İkindi namazına müteakip Fatih Camii'ne gelinmesi şeklinde duyuru yapıldı. Ancak Bülbülses getirilmedi.

Recep Bülbülses'in öğle namazına müteakip  Mihri...