loader
Gaziantep Hastanede Yangını! 9 Kişi Hayatını Kaybetti!

Gaziantep Hastanede Yangını! 9 Kişi Hayatını Kaybetti!

Gaziantep Sanko Hastanesi, Covid-19 yoğun bakım ünitesinde çıkan yangında 9 kişi hayatını kaybetti. Yangının yüksek akım oksijen cihazından kaynaklandığı bildirildi.

Valilik yaptığı açıklamada "Yoğun bakım servisinde saat 04.45’te oksijen verilen solunum cihazının patlaması sonucu yangın meydana gelmiştir. Olayın ardından 20 kişilik yoğun bakım servisinde yatan toplam 19 hastadan 8’i hayatını kaybetmiş, 11 hasta çevredeki diğer hastanelere nakledilmiştir." dedi.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Twitter'dan yaptığı açıklamada vefat sayısının 9 olduğunu belirtti. Koca şöyle dedi "Gaziantep’te yoğun bakım ünitesinde meydana gelen elim olay hepimizi üzmüştür. Vefat sayımız 9 oldu. Yangından etkilenen diğer hastalar 112 acil ekiplerimiz tarafından civar hastanelere nakledildi. Vefat edenlere Allah’tan rahmet diliyorum. Olayı yakından takip ediyoruz."

 


Etiketler: Gaziantep Hastanede Yangını! 9 Kişi Hayatını Kaybetti

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

İsmail Küçükkaya Korona Oldu!

İsmail Küçükkaya Korona Oldu!


6 yıl önce Öz Haber

Geçtiğimiz perşembe günü covid-19 testi yaptıran FOX TV'nin başarılı sunucusu İsmail Küçükkaya'nın koronavirüs testi pozitif çıktı.

FOX TV'nin başarılı haber sunucusu İsmail Küçükkaya'nın testinin sonucu belli oldu. Küçü...

Sağlık Bakanı 3 İl İçin Risk Dedi!

Sağlık Bakanı sosyal medya üzerinde bilgi verip, uyarıda bulunmaya devam ediyor. Bakan Fahrettin Koca 3 il için risk dedi vatandaşı mücadeleye davet etti.

Fahrettin Koca yaptığı paylaşımda "Samsun, Antalya ve Ordu'da yüksek risk devam ediyor. Konya ve Trabzon'da artış kısmen kontrol altında. Sağ...

Bill Gates:

Microsoft’un kurucusu Bill Gates, Kovid-19 salgınından kurtulmanın iklim değişikliğine kıyasla “çok daha kolay olduğunu” savundu. Gates, “İklim değişikliği bu yüzyılın sonunda her yıl 5 kat daha fazla ölüme neden olacak. Bu sorunu çözmek muhteşem olacak” dedi.

Mill...