loader
Gaziantep Hastanede Yangını! 9 Kişi Hayatını Kaybetti!

Gaziantep Hastanede Yangını! 9 Kişi Hayatını Kaybetti!

Gaziantep Sanko Hastanesi, Covid-19 yoğun bakım ünitesinde çıkan yangında 9 kişi hayatını kaybetti. Yangının yüksek akım oksijen cihazından kaynaklandığı bildirildi.

Valilik yaptığı açıklamada "Yoğun bakım servisinde saat 04.45’te oksijen verilen solunum cihazının patlaması sonucu yangın meydana gelmiştir. Olayın ardından 20 kişilik yoğun bakım servisinde yatan toplam 19 hastadan 8’i hayatını kaybetmiş, 11 hasta çevredeki diğer hastanelere nakledilmiştir." dedi.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Twitter'dan yaptığı açıklamada vefat sayısının 9 olduğunu belirtti. Koca şöyle dedi "Gaziantep’te yoğun bakım ünitesinde meydana gelen elim olay hepimizi üzmüştür. Vefat sayımız 9 oldu. Yangından etkilenen diğer hastalar 112 acil ekiplerimiz tarafından civar hastanelere nakledildi. Vefat edenlere Allah’tan rahmet diliyorum. Olayı yakından takip ediyoruz."

 


Etiketler: Gaziantep Hastanede Yangını! 9 Kişi Hayatını Kaybetti

Şimdi Paylaş

0 Yorum

Yorum Yap

CAPTCHA Image 

Benzer Haberler

ABC den Üniversite'nin gazeteciye sansürüne kınama!

Antalya Basın Cemiyeti Başkanı İbrahim Akkaya, Akdeniz Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Özlenen Özkan ın gazeteci

Antalya Emniyetinin Başarısı!

Antalya Emniyetinin Başarısı!


6 yıl önce Öz Haber

Antalya İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Müdürlüğü ekiplerince 3 aydan fazla süren çalışmalar sonucunda gerçekleştirilen ‘Mavi Bayrak' uyuşturucu operasyonu hakkında basın açıklamasında konuşan Vali Yazıcı, ilk aşamada 200 şüpheli ş...

Arif Verimli ‘Müge Anlı ile Tatlı Sert’ Programından Ayrıldı

Programda 2008 yılından beri danışmanlık yapan Arif Verimli 'Müge Anlı ile Tatlı Sert' programından ayrıldı.

Bir süredir programda yer almayan ve izleyicilerin dikkatini çeken Psikiyatrist Arif Verimli, Müge Anlı ile Tatlı Sert programından 12 Şubat 2021 tarihi itibariyle ayrıldığ...